روانشناس پیش از ازدواج

روانشناس پیش از ازدواج

زنها چقدر غر می زنند ؟

  • ۱۸:۴۶

این زنها چقدر غر می زنند ؟
یکی از مشکلات مردان در خانه و زندگی مشترک این است که گاهی! ببخشید، خیلی از وقتها با غرغر کردن همسرشان مواجه می شوند و با خود می گویند این زنها چقدر غر می زنند ؟( البته مراقب هستند که زنشان متوجه نشود ) .

واقعا مردهای بیچاره وقتی با زنی مواجه می شوند که غر می زند، نمی دانند چکار باید می کرده اند که نکرده اند. پس سعی می کنند راه حل بدهند برخی مواقع هم مردان داغتر از زنها شده و کار به بحث و جدلی ختم می شود که فقط حال خوبشان را ضایع کرده است. خوب پس چه باید کرد ؟

آقایان توجه کنید راه حل غر زدن همسرتان این است :

درک و تأیید همسرتان
از نیازهای اساسی افراد به ویژه زنان ، آن است که می خواهند هنگام بیان مشکلات و احساسات خود ، از سوی طرف مقابل درک شوند و احساسات آنان مورد تأیید قرار گیرد.

آنها نمی خواهند که همسرشان به انتقاد یا ارائه راه حل بپردازد ، بلکه به دنبال آنند که شوهرشان احساسات آنان را درک کند ، همین و بس.

بنابراین هنگامی که زن ، مثلاً اتفاقی را که در روز برای او رخ داده و موجب عصبانیت او شده ، نقل می کند ، به دنبال دانستن موضع شوهر در آن باره و راهنمایی خواستن نیست ؛حتی نمی خواهد از شما انتقاد کند. بلکه او می خواهد شوهر ، او را درک کند و خشم و عصبانیت او را مورد تأیید قرار دهد.

بنابراین، اگر مرد در این وضعیت ، بدون داوری و از روی همدلی به حرف های همسرش گوش دهد ، مثلاً بگوید: « حتماً خیلی عصبانی شدی! » ، زن  حس می کند که شوهر به حرف هایش توجه دارد و او را درک می کند.

  • ۲۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 مشاور , مرکز روانشناسی , مرکز مشاوره , مشاوره خیانت , مشاوره خانواده , روانشناس پیش از ازدواج , مشاور قبل از ازدواج , روانشناس طلاق ,مرکز مشاوره
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan